Pages

Thursday, November 10, 2011

tempahan dari ipg cheras dan ex-smart ;)



Assalammualaikum ;)

dua minggu lepas punya cerita . saya telah siapakan dekat 100 biji untuk tempahan adik saya dari member2 dia dekat tempat dia belajar . IPG Cheras dan member2 sekolah smart dia dulu ;)

ni sebahagian gambar tempahan pusingan kedua siap .



cantik pulak tengok pink lawan purple nih . i like purple pink ;)

4 huruf RM 4
5-8 huruf RM 5
8 ke atas - di runding balik ;)
depan belakang RM 6

harga juga tengok pada atas design yang di tempah ;)





 buat kerja ni sampai tak tido . sampai berhari2 jugak saya asik nak qada tidor jer . hee ;)



ni contoh yang panjang ;)



yang ni contoh depan belakang . dia oder 2 set
depan- syamarul
belakang - forever

ni bukan rm 6 sebab tengok hurufnyeeee . bertambah lah sedikit ;)
rm 6.50






paling koman la , saya letak untuk keychain2 nih dalam harga RM 4 - RM 7 jer ;)
tapi kalau design macam over2 sikit harga nya bertambah lah sedikit 






semua tempahan dibuat menggunakan tangan dan tenaga . bantuan mesin TIADA . 
heeeeeeee ;)






kalau nak buat tempahan . bole lah add facebook KEDAI BENA tak pun my personal facebook AZIERAILLINA HASHIM . tak pun email ke aziera_illina1608@yahoo.com




saya akan cuba membalas dengan secepat mungkin ;)


7 comments:

YouSOF said...

Waah.. SERATUS biji tu! Alhamndulillah, moga makin murah rezeki kau. aku nak beli untuk anak buah aku nanti. Nanti aku bagi nama² mereka ok. ;D

BENA said...

Alhamdulillah ;) pape . inbox aku dekat azieraillina tauuu . hehehe ;) tak sabar tunggu kau oder. HAHAHAHA ;)

nazirah said...

hai bena.. nape private blog? de prob ek? tak kesah la yg pntg bena .. sht sllu ok :)

Zana Adieyza said...

comelnya.. nnti nak tempah jugak la.. nak fikir nak tulis apa dulu..

Admin said...

Yang warna hijau tu cantikkkk :)


Latest Post:
Semakan Keputusan Peperiksaan November 2011 IPGKTAA

LAici KAng Ais said...

sgt kreatifff.niceeee :)

p/s : takmo bagi hadiah kat follower. haha

Unknown said...

saya dapat tau dari YOUsuF...dia suruh dtg tgk2 kat sini hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...